Kiimingin Urheilijat

« Kesäkuu 2017 »
Ma Ti Ke To Pe La Su
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


 

LAATUA JA MONIPUOLISUUTTA

- koulutetut ohjaajat
- KiimU:n ryhmäliikuntalukujärjestykset löydät itsellesi tunnit KKI:n liikuntapiirakkasuositusten mukaisesti. Katso terveysliikuntasuositukset aikuisille.

Juhannusaattona pe 23.6. pidetään kahvakuulatunti 9.00-10.00


KIMMOKKEEN KESÄKAUSI ma 5.6.- pe 25.8.2017        OSTA KAUSIKORTTI NETISTÄ

 

Ohjatut tunnit / TUNTIKUVAUKSET

Ladattavasta Jumppakalenteri tiedostosta  näet ohjattujen tuntien ajankohdat. 

PUMP ( 60 min) Pump on 60-minuutin voimaharjoitteluohjelma kaikenikäisille ja -kuntoisille. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja on erinomainen vaihtoehto kuntosaliharjoittelulle. Se muokkaa kehoa tehokkaasti ja monipuolisesti. Harjoittelu tehdään levytangoilla, joiden painomäärää voit itse säädellä oman tasosi mukaisesti. Helppoa, tehokasta ja ennen kaikkea huippumukavaa treenausta hyvän musiikin tahdissa. Ohjaajillamme käytössä samanlainen ohjelma ja se vaihtuu n. 3 kk välein.

KAHVAKUULA ( 60 min ) Kahvakuulaa voi käyttää monipuoliseen vastusharjoitteluun. Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Yksinkertaista ja tehokasta.

STEP  ( 60 min) Tunti, jossa tehdään tehokasta perusaskellusta steplaudalle noin 45 min. Tehokkaasti rasvaa polttava tunti. Aerobisen osuuden lisäksi tunti sisältää tehokkaita lihaskuntoliikkeitä (punnerrukset, vatsarutistukset). Sopii erinomaisesti liikuntaa jo jonkin aikaa harrastaneille.

KUNTOJUMPPA ( 60 min) Perusjumppaa ilman hyppyjä ja vaikeita askelsarjoja. Tehokas eri lihasryhmiä kehittävä lihaskuntotunti. Tunnilla huomioidaan erityisesti keskivartalon lihasten vahvistaminen ja liikkuvuuden harjoittaminen. Tunnilla voi olla mukana myös väline esim. keppi, käsipainot, gymstick.

VATSA-PEPPU-REISI  (60 min)  Lyhyen  ja helpon lämmittelyn jälkeen tehdään monipuolisesti vatsaa, selkää, pakara- ja reisilihaksia kiinteyttäviä lihaskuntoliikkeitä. Tehokasta täsmäliikuntaa. Ja lopuksi palauttavat venyttelyt.

ÄIJÄTUNTI (60 min)  Miesten oma treenitunti. Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, voimaa ja liikkuvuutta kehittäviä harjoitteita.  Tunnilla voidaan käyttää step-lautaa, gymstickiä, kahvakuulaa ja käsipainoja. Tunti sopii niin aloittelijalle kuin liikuntaan jo perehtyneellekin, koska liikkeet voi tehdä juuri sellaisina kuin se omalle kunnolle sopivat.

LAVIS (60 min) perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

FITJOOGA on dynaaminen joogatunti, joka kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunnilla tehdään joogalle ominaisia asentoja (asanoita) sekä erilaisia liike- ja tasapainosarjoja hengityksen rytmiin rauhallisen musiikin soidessa taustalla. Jooga-tunti toimii kokonaisvaltaisena kehonhuoltona ja soveltuu kaikille. Liikkeistä voi tehdä helpompia tai haastavampia versioita. Tunnilla ollaan avojaloin. Varaathan mukaasi pitkähihaisen lopputunnilla matolla tehtäviä rentoutusliikkeitä varten.

PILATES on Joseph Pilateksen luoma kehonhallintamenetelmä. Pilates -harjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä kehotietoisuutta. Pilates -harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoimisesta ja ne toteutetaan hitaasti ja tarkkaan hengityksen rytmissä. Pilates -liikkeiden teho perustuu kuuteen harjoittelua ohjaavaan periaatteeseen: tarkkuus, keskittyminen, keskittäminen, kontrolli, virtaus ja hallittu hengittäminen. Tunti rakentuu alkulämmittely liikkeistä, varsinaisista pilates harjoitteista sekä lopuksi lyhyestä venyttelystä. Tunnilla saatetaan käyttää apuvälineinä jumppapalloja tai pieniä käsipainoja. Pilates tunnilla voit olla sukkasillaan tai avojaloin sekä sinulla olisi hyvä olla mukanasi pieni pyyhe harjoitteita tukemaan.

STEP + CORE ( 60 min) Sisältää 30 minuutin aerobisen osuuden step-laudalla. Tämän jälkeen keskivartaloa treenataan monipuolisesti. Tunnilla voi olla mukana myös väline esim. jumppapallo, käsipainot, gymstick.

RASVANPOLTTO ( 60 min)  Entisaikojen ihastuttava aerobictyyppinen tunti. Sisältää tanssillisen 30 minuutin lämmittelyosuuden. Tämän jälkeen monipuolinen lihaskunto-osuus. Tunti päättyy venyttelyihin.

Muutamille tunneille on rajoitettu osallistujamäärä:

  • CROSS CIRCUIT tunnille 20 paikkaa
  • STEP-tunnille on 47 paikkaa
  • PUMP-tunneilla on 47 paikkaa
  • Kahvakuulaan 35 paikkaa

 
 
 



 

 

 


 

Imago+ Oy